söndag 20 december 2009

sfi igår, idag och lite imorgon

jaa, ni läste rätt SFI, Svenska För Invandrare..haha xP neej vi kallar allas älskling Sofie för sfi.^^ Igår när jag kom hit(aka bönstavägen..hos mamma -.-') och då kom sfi hit. vi hade mycket kul och det slutade med att min familj bestämde att det var lika bra att sfi sov över. Ta det lugnt jag var helt med på det för sfi is the shit!! Nåja, vi tänkta kolla på film men vår dvd funkar ju inte vilket jag helt glömt bort eftersom jag typ aldrig kollar på tv här. Vi satt och kollade på en massa skumma filmer som gick på tv. kulkul. Idag så gick sofie och jag i kyrkan(konfirmation) jag höll på att somna som vanligt :$ så jag satt typ och nöp mig i armen och sånt. lite jobbigt men jaja vi blev iaf hämtade av älsklingasmamman på åhlenstaket, direkt helt oplanerat. Sen var sfi hemma hos oss och jag vet inte riktigt vad vi gjorde...sen försvann hon lite. Sen kom hon hit igen och då lekte vi lite till, hon var min polska slavkvinna och hjälpte mig att skotta. Sen åt vi världens godaste lasange lagad av mamma och ellabella. yummy-yummy. Imorgon blir det sehr kul, skriver mer om det då ;P Natti Natii<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar