onsdag 23 december 2009

Oj, vad otroligt duktig och helt undderbar jag är!

Idag är det dan före julafton och förhoppningsvis kommer ellabella och morfin-ylav. Idag har jag varit jätte duktig och gjort allt det här:
  • klippt klorna på siri
  • klippt bort lite fult hår på siris tassar
  • ätit frukost
  • tvättat fönster i badrummet
  • legat på knä i en halvtimme för att jag dammsugade badrummet jääättenoga
  • använt typ en halv jätteflaska allrengöring i badrummet,
  • det mesta i badkaret som glänser jättemycket nu
  • smakat knäck som pappa har bakat och gjort klart att den inte är giftig
  • satt på julmusik
  • och och jag har bäddat min säng :O
  • satt på tvättmaskinen

jag borde äta lunch men...inte riktigt hungrig.

Imorgon är det juljuljul med jättestort J. Jag tror siri ska julbadas idag också...

Älskar er alla och saknar er jättemycket <3

sees

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag gillar att du har börjat blogga igen! <3

    SvaraRadera
  2. I liked it so much and very interesting,Thanks for sharing the experience post its wonderful.thanks

    SvaraRadera
  3. God Jul! Du är välkommen på http://filmandotherstories.blogspot.se/.

    SvaraRadera