tisdag 15 december 2009

okej, jag vet jag bloggar inte men behöööövde bara skriva

Okej, jag vet att jag har slutat blogga....men jag behöver berätta. I gb som vi var i för ett tag sen sydde vi tröjor. Jag sydde en vi tröja med händer på. Sara och Lilja kom på att vi borde visa upp våra tröjor på något sätt och då är det självklara en modevisning ju! Jag skrev på en lista och tänkte men det blir väl kul!? Meeen, jag tänkte inte på min scenskräck...jag är livsrädd för att stå att tala inför en massa människor, LIVRÄDD!! Igår satt jag framför datorn och grät medans Sofie peppade mig för att jag var så rädd. Jag mådde illa så fort någon nämnde den. När det bara var ett litet tag tills vi skulle gå ut( jag gick så klart först, yey!) stod snälla Albert(TACK!!) och lugnade ner mig för jag höll på att bryta ihop av nervositet. När man skulle gå på catwalken skulle man posa, gå, snurra/posa, gå, posa innan man gick in igen. Så fort jag hade kommit ut älskade jag det, att gå och ALLA kollade på mig. Haha, jag gjorde och lite victoria secret-style och inte den här trista minen dom har på dom flesta andra catwalks! Det var sååå underbart!!! När jag gick så var det som om jag var någon annan, jag ÄGDE verkligen, mitt jag var helt nervöst men så fort jag gick ut var det som om inget betydde nåt, alla kollade på mig och älskade mig. Jag är sååå stolt över migsjälv och überglad. Jag vill modella igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar