tisdag 15 december 2009

Kanske??

Hmm...jag tror jag kommer börja blogga igen men ha inga förväntningar!! Sååå, idag. Idag har vi haft den näst sista skoldagen hur otroligt det än känns. Allt har gått så snabbt. Sååå idag hade vi pyssel, men vi spelade spel och kollade lite på när några körde singstar. Jag tääänkte kolla på marley and me men alla säger att den är jättesorglig och att hunden dör och det klarar jag inte av...jag grät till Bolt.... Sen efter lunchen kollade vi på teatern A Christmas Carol av Charles Dickens(jag vet ni är impade). Felicia och jag var väldigt koncentrerade heeela pjäsen...hrm... Nej, men den var bra! Efter skolan hade vi lite kul i den lilla staden. Btw uttagningsapparaten(en sån man kan ta ut pengar på) i västerport funkar inte!! ses

2 kommentarer:

  1. Koncentrerade på pjäsen? Det är vi det.

    SvaraRadera
  2. Du glömde skriva om din mobil som du tappade bort men sedan fick tillbaka igen!

    SvaraRadera